Czytaj więcej...

Pszczelarze z województwa podkarpackiego spotkali się 25 listopada 2017 r. w Urzędzie Marszałkowskim, gdzie odbyła się konferencja podsumowująca III edycję kampanii edukacyjnej pn.: „Rola pszczół miodnych w zachowaniu bioróżnorodności w rolnictwie”.

Głównym celem Kampanii edukacyjnej było przedstawienie roli pszczół miodnych dla wzbogacenia różnorodności biologicznej oraz wzmocnienia stanu siedlisk przyrodniczych oraz rzadkich i zagrożonych gatunków roślin oraz utrzymania bioróżnorodności środowiska przyrodniczego. W ramach tegorocznej Kampanii wydano publikację informacyjno – edukacyjną nt. pszczół (do przeczytania poniżej), zakupiono 6 000 szt. sadzonek drzew miododajnych – klonów i lip, zorganizowano konkurs „Najbardziej aktywne Koło Pszczelarskie” oraz zakupiono nagrody dla laureatów.

Źródło: Urząd Marszałkowski w Rzeszowie

Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...Czytaj więcej...

 

 

Czytaj więcej...7 grudnia 2017 r. w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 w Nisku odbył się IV Festiwal Nauki, który był uwieńczeniem wspólnie realizowanego projektu przez trzy niżańskie Kluby Młodych Odkrywców, tj. KMO „Mały Fizyk” z Gimnazjum Nr 1, KMO „DA VINCI” z PSP Nr 5, KMO „Delta 3” z PSP Nr 3 przy wsparciu finansowym Gminy i Miasta Nisko.

Czytaj więcej...W dniu 23 listopada br., w przepięknym mieście Foshan w Chinach, zostało otwarte Drugie Światowe Forum Innowacji i Wynalazków WIIF przyjechali delegaci z ponad 40 krajów i międzynarodowych organizacji.

Na Forum wygłoszono szereg przemówień na temat m. in. integracji cywilno-wojskowej, komercjalizacji osiągnięć wynalazków, a także międzynarodowych transferów technologicznych, polityki innowacji w dziedzinie nauki i technologii, innowacyjnej edukacji młodzieży, wyobrażenia o przyszłości nauki i technologii.

Czytaj więcej...W sobotę 2 grudnia w Tarnobrzeskim Domu Kultury odbyły się prezentacje finałowe XV Rejonowego Konkursu Recytatorskiego Szkół Gimnazjalnych.