CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 95Urząd Gminy i Miasta w Nisku przez cały okres trwania pandemii prowadzi bezpośrednią obsługę mieszkańców. Ze względu na ryzyko zarażenia musimy dbać o bezpieczeństwo pracowników oraz mieszkańców, którzy przychodzą do Urzędu załatwiać różne sprawy.

Z tego względu zostały wprowadzone środki bezpiecznej obsługi, polegające na dezynfekcji rąk, możliwości wejścia do budynków urzędu tylko w maseczce oraz w rękawiczkach, mierzenie temperatury. Dokumenty, które mieszkańcy chcą złożyć w Biurze Obsługi Klienta poddawane są kwarantannie. Do budynku można było wejść po uprzednim użyciu dzwonka znajdującego się przy drzwiach wejściowych. Następnie portier wpuszczał mieszkańca do budynku i prosił pracownika odpowiedniego referatu. Od dnia dzisiejszego tj. 28 maja drzwi budynku będą otwarte, ale powyższe zasady bezpiecznej obsługi stron muszą zostać zachowane.

W Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku w okresie marzec, kwiecień, maj /do 25 maja/ zostało przyjętych bezpośrednio przez pracowników ok. 1770 osób, przez pocztę wpłynęło ok 3000 spraw. Od dnia 02 czerwca 2020 r. Burmistrz i Zastępca przyjmują mieszkańców w sprawach skarg i wniosków po telefonicznym umówieniu spotkania, tel. 15/8415 643.

Liczba spraw załatwionych w Urzędzie Gminy i Miasta w Nisku z podziałem na poszczególne referaty w okresie pandemii.pdf