ico info

 

 

Ikona informacji

 Serdecznie zapraszamy
zainteresowanych Przedsiębiorców na webinarium
"Nowy start - wsparcie dla przedsiębiorców. Działanie 2.21: Poprawa zarządzania, rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020”.


Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Tarnobrzegu zaprasza na bezpłatne webinarium "Nowy start - wsparcie przedsiębiorców. Działanie 2.21: Poprawa zarządzania, rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020”.
Webinarium odbędzie się 25 lutego 2021 r. od 10:00 do 11:00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora. Zgłoszenia przyjmowane są do 24 lutego 2021 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (25 lutego 2021 r.).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.

Dla kogo:
Webinarium jest skierowane do przedsiębiorców, którzy ponieśli porażkę biznesową i ponownie rozpoczęli działalność gospodarczą.

Program webinarium:
Omówienie poddziałania 2.21 Poprawa zarządzania, rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach

  • Powitanie, przedstawienie usług Sieci PIFE
  • Kto może uzyskać dofinansowanie?
  • Proces aplikowania o dofinansowanie – przedstawienie operatorów wsparcia
  • Przeznaczenie wsparcia
  • Terminy rekrutacji
  • Kryteria wyboru

Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 86,
39-400 Tarnobrzeg
tel.: 798 771 220, 798 771 194
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

nieruchomosc

 

 

Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
OGŁASZA NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY DO
ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWO - PROFILAKTYCZNEJ
"PROMYK” W NISKU

w ramach projektu pn.: „Utworzenie Centrum Wsparcia dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru rewitalizacji i terenu gminy i miasta Nisko.” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.

Projekt skierowany jest do 30 dzieci ( 16 dziewcząt, 14 chłopców, w wieku 6-15 lat) z rodzin korzystających z pomocy społecznej, zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym z terenu gminy i miasta Nisko.

Rekrutacja uzupełniająca do projektu trwa od 16 lutego do 19 lutego 2021r do godz.10.00.

Rodziny zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o zgłoszenie się w: Świetlicy Środowiskowo - Profilaktycznej „ Promyk” w Nisku, ul. Sandomierska 8, pok. nr. 213, I piętro, w godz. od 9.00 – 17.00

Więcej informacji oraz formularze rekrutacyjne dostępne są w załącznikach poniżej.

Termin realizacji projektu: od 01.01.2021 roku do 31.12.2022

 

 Dokumenty do pobrania:

Regulamin 8.4

Dokumenty rekrutacyjne 8.4

 

opp

ZAPROSZENIE


do zgłaszania kandydatów do pracy w komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w II otwartym konkursie ofert na realizację w 2021 roku zadań publicznych, w formie wspierania, przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku i o wolontariacie.

Działając na podstawie art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020.1057 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Burmistrz Gminy i Miasta Nisko zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy, do udziału w pracach Komisji Konkursowej do opiniowania ofert złożonych w II otwartym konkursie ofert na realizację w 2021 roku zadań publicznych, w formie wspierania, przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku i o wolontariacie.

Kandydaci na członków Komisji Konkursowej winni spełniać następujące warunki:

  1. reprezentować organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy, z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, biorące udział w konkursie,
  2. korzystać z pełni praw publicznych oraz posiadać obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej,
  3. posiadać przynajmniej 3 letnie doświadczenie w działalności organizacji pozarządowej lub podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ustawy.
  4. wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.),
  5. przyjąć uczestnictwo w komisji konkursowej na zasadzie nieodpłatności.

Komisja Konkursowa powołana zostanie w drodze zarządzenia Burmistrza Gminy i Miasta Nisko.

Do zadań komisji konkursowej należy:
1) Udział w posiedzeniach Komisji w wyznaczonym terminie.
2) Ocena i zaopiniowanie ofert według kryteriów określonych w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert,
3) Zaproponowanie rozdziału środków przewidzianych w danym konkursie, pomiędzy wybranymi oferentami.


Zgłoszenia kandydata na członka Komisji Konkursowej należy dokonać na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu i złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, pokój nr 12, w terminie do dnia 23 lutego 2021 roku.
Szczegółowe informacje udziela mgr Monika Majcher - Inspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i spraw społecznych pod nr tel 15 8415 631

Dokumenty do pobrania:

Ikona informacji