- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
Serdecznie zapraszamy
zainteresowanych Przedsiębiorców na webinarium
"Nowy start - wsparcie dla przedsiębiorców. Działanie 2.21: Poprawa zarządzania, rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020”.
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Tarnobrzegu zaprasza na bezpłatne webinarium "Nowy start - wsparcie przedsiębiorców. Działanie 2.21: Poprawa zarządzania, rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach w ramach Programu Operacyjnego Wiedza, Edukacja, Rozwój 2014-2020”.
Webinarium odbędzie się 25 lutego 2021 r. od 10:00 do 11:00 za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora. Zgłoszenia przyjmowane są do 24 lutego 2021 r. do 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (25 lutego 2021 r.).
W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.
Dla kogo:
Webinarium jest skierowane do przedsiębiorców, którzy ponieśli porażkę biznesową i ponownie rozpoczęli działalność gospodarczą.
Program webinarium:
Omówienie poddziałania 2.21 Poprawa zarządzania, rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach
- Powitanie, przedstawienie usług Sieci PIFE
- Kto może uzyskać dofinansowanie?
- Proces aplikowania o dofinansowanie – przedstawienie operatorów wsparcia
- Przeznaczenie wsparcia
- Terminy rekrutacji
- Kryteria wyboru
Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.
Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Tarnobrzegu
ul. Henryka Sienkiewicza 86,
39-400 Tarnobrzeg
tel.: 798 771 220, 798 771 194
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
Ośrodek Pomocy Społecznej w Nisku
OGŁASZA NABÓR UZUPEŁNIAJĄCY DO
ŚWIETLICY ŚRODOWISKOWO - PROFILAKTYCZNEJ
"PROMYK” W NISKU
w ramach projektu pn.: „Utworzenie Centrum Wsparcia dla osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z obszaru rewitalizacji i terenu gminy i miasta Nisko.” współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020,Oś Priorytetowa VIII Integracja społeczna, Działanie 8.4 Poprawa dostępu do usług wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.
Projekt skierowany jest do 30 dzieci ( 16 dziewcząt, 14 chłopców, w wieku 6-15 lat) z rodzin korzystających z pomocy społecznej, zagrożonych ubóstwem i wykluczeniem społecznym z terenu gminy i miasta Nisko.
Rekrutacja uzupełniająca do projektu trwa od 16 lutego do 19 lutego 2021r do godz.10.00.
Rodziny zainteresowane udziałem w projekcie prosimy o zgłoszenie się w: Świetlicy Środowiskowo - Profilaktycznej „ Promyk” w Nisku, ul. Sandomierska 8, pok. nr. 213, I piętro, w godz. od 9.00 – 17.00
Więcej informacji oraz formularze rekrutacyjne dostępne są w załącznikach poniżej.
Termin realizacji projektu: od 01.01.2021 roku do 31.12.2022
Dokumenty do pobrania:
- Szczegóły
- Kategoria: Aktualności
ZAPROSZENIE
do zgłaszania kandydatów do pracy w komisji konkursowej do opiniowania ofert złożonych w II otwartym konkursie ofert na realizację w 2021 roku zadań publicznych, w formie wspierania, przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku i o wolontariacie.
Działając na podstawie art. 15 ust. 2d ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tj. Dz. U. z 2020.1057 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą, Burmistrz Gminy i Miasta Nisko zaprasza przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy, do udziału w pracach Komisji Konkursowej do opiniowania ofert złożonych w II otwartym konkursie ofert na realizację w 2021 roku zadań publicznych, w formie wspierania, przez organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku i o wolontariacie.
Kandydaci na członków Komisji Konkursowej winni spełniać następujące warunki:
- reprezentować organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy, z wyłączeniem osób wskazanych przez organizacje pozarządowe lub podmioty wymienione w art. 3 ust. 3, biorące udział w konkursie,
- korzystać z pełni praw publicznych oraz posiadać obywatelstwo Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadać przynajmniej 3 letnie doświadczenie w działalności organizacji pozarządowej lub podmiotu wymienionego w art. 3 ust. 3 ustawy.
- wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.),
- przyjąć uczestnictwo w komisji konkursowej na zasadzie nieodpłatności.
Komisja Konkursowa powołana zostanie w drodze zarządzenia Burmistrza Gminy i Miasta Nisko.
Do zadań komisji konkursowej należy:
1) Udział w posiedzeniach Komisji w wyznaczonym terminie.
2) Ocena i zaopiniowanie ofert według kryteriów określonych w ogłoszeniu otwartego konkursu ofert,
3) Zaproponowanie rozdziału środków przewidzianych w danym konkursie, pomiędzy wybranymi oferentami.
Zgłoszenia kandydata na członka Komisji Konkursowej należy dokonać na załączonym do niniejszego ogłoszenia formularzu i złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta w Nisku, pokój nr 12, w terminie do dnia 23 lutego 2021 roku.
Szczegółowe informacje udziela mgr Monika Majcher - Inspektor ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi i spraw społecznych pod nr tel 15 8415 631
Dokumenty do pobrania: