Ikona informacji

Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Mielcu zaprasza na bezpłatne webinarium „Fundusze Europejskie na podniesienie kompetencji i kwalifikacji dla przedsiębiorców i pracowników MŚP ”.

Webinarium odbędzie się 12 lutego 2021 r. od godz. 10:00 do 10.45 za pośrednictwem platformy ClickMeeting. Warunkiem uczestnictwa w webinarium jest przesłanie zgłoszenia (imię, nazwisko, numer telefonu i adres e-mailowy oraz tytuł spotkania) na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora.

Zgłoszenia przyjmowane są do 11 lutego 2021 r. do godz. 15.30. Link do webinarium zostanie wysłany w osobnej wiadomości najpóźniej w dniu wydarzenia (12 lutego 2021 r.).

W przypadku osób z niepełnosprawnościami prosimy o poinformowanie organizatora o swoich potrzebach. Umożliwi to przygotowanie odpowiedniej pomocy oraz sprawną obsługę webinarium.

Webinarium skierowane jest do właścicieli i pracowników mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z subregionu tarnobrzeskiego (powiaty: tarnobrzeski grodzki, tarnobrzeski ziemski, stalowowolski, mielecki, niżański, kolbuszowski), którzy mogą otrzymać nawet do 80% dofinansowania na szkolenia pracowników w ramach projektu „Twój kierunek rozwoju – Finansowanie usług rozwojowych w subregionie tarnobrzeskim" realizowanego przez Agencja Rozwoju Regionalnego MARR S.A.

Program webinarium:
1. Kto może uzyskać dofinansowanie, grupy priorytetowe
2. Wysokość wsparcia
3. Etapy ubiegania się o dofinansowanie
4. Nabór wniosków

Po webinarium będzie możliwość zadawania pytań.

Organizator webinarium:
Lokalny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Mielcu
ul. Kościuszki 7 , 39-300 Mielec
tel.: 798 771 414, 798 771 650
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Czytaj więcej...

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 95W związku ze stwierdzonymi próbami dostarczania na PSZOK odpadów komunalnych przez osoby nieuprawnione informuję, że od dnia 1.02.2021r. odpady komunalne będą przyjmowane tylko od osób, które złożyły deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi po uprzednim ich wylegitymowaniu na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem.

Burmistrz Gminy i Miasta Nisko

oppBurmistrz Gminy i Miasta Nisko ogłosił II otwarty konkurs ofert dla organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art 3 ust 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na realizację w 2021 zadań publicznych, w formie wspierania.

Termin składania ofert upływa: 23 lutego 2021r.

Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z napisem „II otwarty konkurs ofert na realizację zadania publicznego 2021 roku” osobiście w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy i Miasta w Nisku (pok. Nr 12), lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy i Miasta Nisko, Plac Wolności 14, 37-400 Nisko. W przypadku ofert nadesłanych pocztą, o przyjęciu oferty do udziału w konkursie decyduje data wpływu do Urzędu Gminy i Miasta w Nisku.

Uwaga

Dla zadań publicznych realizowanych w otwartych konkursów ofert, ogłaszanych od dnia 1 marca 2019 roku obowiązują nowe formularze: ofert, umów i sprawozdań stanowiące załączniki do Rozporządzenia Przewodniczącego Komitetu do Spraw Pożytku Publicznego z dnia 24 października 2018 r. w sprawie wzorów ofert i ramowych wzorów umów dotyczących realizacji zadań publicznych oraz wzorów sprawozdań z wykonania tych zadań (Dz. U. z 2018 r. poz. 2057).

W załączniku znajdują się obowiązujące wzory formularzy w wersji edytowalnej.

Pobierz: